Ny trener på plass i Holmlia SK Innebandy
Holmlia SK Innebandy har landet sin nye hovedtrener for herrelaget. Klubben presenterte denne uken Petter Kandre som ny A-lagstrener på herresiden.
En toårsavtale er signert mellom partene.
– Vi i Holmlia SK Innebandy er stolte av å presentere Petter Kandre som ny førstelagstrener på herresiden.
En toårsavtale er offisielt i boks, og vi gleder oss til samarbeidet med Petter, skriver klubben i en melding.
Ansettelsen kommer foran en ny sesong hvor klubben håper å bygge videre på utviklingen rundt herrelaget. Med en trener på plass over to sesonger signaliserer klubben også et ønske om stabilitet og kontinuitet i satsingen.
Holmlia SK har i flere år vært en synlig aktør i innebandymiljøet i Oslo, og herrelaget er en viktig del av klubbens aktivitetstilbud.
Klubben har foreløpig ikke gått nærmere inn på hvilke sportslige mål som er satt for den kommende sesongen, men forventningene rundt den nye treneransettelsen er tydelige.
